I made this widget at MyFlashFetish.com.

~~Daku ada kerna dikau pn ada~~ FOLLOW ME

Jiwa hampa tanpa cinta manakala Hati hampa tanpa iman

Posted 9:42 AM by EJA in

( Jodoh itu rahsia allah, jangan sesekali meletak tanda soal ? setelah Allah s.w.t meletakkan tanda noktah . )
SEKADAR RENUNGAN BERSAMA


12 comment(s) to... “Jiwa hampa tanpa cinta manakala Hati hampa tanpa iman”

12 comments:

puteri cahaya. said...

Kita hanya mampu merancang, selebihnya hanya ALLAH Yang Maha Berkuasa menentukan segalanya...



EJA said...

puteri cahaya: memang itu lah kebenaran nya ..jika ada jodoh tak kemana dan jodoh tak sape yang tahu



Chegu said...

Setuju.... Usaha tangga batu.. Eh, silap! Usaha tangga kejayaan



EJA said...

ohh chegu silap sebut ke??usaha tangga kayu lah..heheh



Bulan Syurga Firdausi said...

alhamdulillah..aktiviti bmanfaat :)



EJA said...

terima kasih :)



fiza nurani said...

Betul betul betul (eh, mcm upin ipin pulak :)



EJA said...

fiza: minat sgt upin ipin ni..hehe saya minat cite upin ipin sbb saya kembar jgk



Zahirah Dzulkifli said...

Betul. Sokong sangat :)



EJA said...

cik zahirah:sekadar perkongsian bersama hehe



Yatie Awang said...

betul tu, jodoh adalah rahsia Allah...bila sampai waktunya kita akan bertemu dengan pasangan hidup kita InsyaAllah



EJA said...

betul kata yatie tu,..ermm x sabar rasanya nak berjumpa dgn pasangan eja..siapalah gerangan nye yer..hehe