I made this widget at MyFlashFetish.com.

~~Daku ada kerna dikau pn ada~~ FOLLOW ME

pengisian kekosongan diri

Posted 10:37 PM by EJA in
alhamdulillah selamat sampai di kampung halaman tepat jam 12.30 tgh mlm..aktiviti hari ini pagi2 lagi macam biasa kalau balik kpg eja rajin ikut ayah keluar sarapan diluar bersama ayah. kalau nak tahu eja ni paling rapat dgn ayah bukan emak. seronok rasanya dapat keluar minum borak2, sembang2 dgn ayah sbb eja suka luahkan apa2 kat ayah dari mak. sbb bagi eja ayah lagi memahami. ikut orang jgk ada yg suka luah kat  mak berbanding ayah. tapi eja lain. sbb tu la org selalu ckp eja ni anak ayah muka pun ikut muka ayah..heheh

biasa la belum kahwin lagi mesti la nak luahkan apa2 pada ayah..luah pada boyfreind???hurm pada pendapat eja tak sesuai nak luah apa2 perasaan pada bf jika belum kawen baik luah pada ayah atau mak sbb mereka dah tentu akan bersama kita, bf blh clash mak n ayah hubungan tak akan terpisah.. lain la dah kawen nanti tempat meluah pada suami pulak..hehe(harap2 dia nanti tahan la telinga ye dgr luahan eja tiap2 hari) (^_^)

plan lepas ni nak makan nasi minyak umah sedara..asyik makan nasi minyak org je bila la nak merasa nk mkn nasi minyak sendiri ni??? tetttttttttttttttt loadingggggggggggg please try againnnnn


2 comment(s) to... “pengisian kekosongan diri”

2 comments:

NZ Diaz said...

haha betul tu. takut juga nak luah pada sesiapa yang bukan keluarga ni. taku bila dah terosak hubungan, cerita kita jadi drama kat tv3 pula. hehe



EJA said...

nz diaz tula kadang2 jgn mudah percaya pada seseorang lagi2 belum ada hubungan yang sah..just for shared..heheh