I made this widget at MyFlashFetish.com.

~~Daku ada kerna dikau pn ada~~ FOLLOW ME

pemikiran saya kolot ke???

Posted 3:12 AM by EJA in
entry kali ini saya cuba coretkan mengenai isi hati saya selepas sahaja menunaikan solat zohor tiba2 terdetik dalam hati saya rasa rindu yang amat pada seseorang, kalau dulu dia lah teman saya dikala saya keseorangan tapi kini tidak lagi, dengan kejarangan kami berhubung lalu kedua2nya diam menyepi tanpa khabar berita. petang2 hari seperti kebiasaan nya saya berdating la dgn netbook saya dan on9 facebook lalu teringin benar rasa nya dihati utk update status ini..




lalu saya mendapat nasihat yang sangat2 berguna oleh salah seorang sahabat saya yg merupakan bekas penuntut universiti islam antarabangsa,mmg meresap kata2 beliau, perbualan melalui chating di fb sahaja,katanya nanti kalau dah berkahwin kamu akan tahu nanti.lalu saya pun minta penjelasannya, katanya perasaan itu mgg wujud ketika belum kahwin tetapi nanti bila sudah berumahtangga dah kurang rasa rindu dan sayang pada sidia sbb dah halal, kadang kala rasa itu salah satu bisikan syaitan utk menyesatkan kita..terkasima dgn kata2 beliau baru tersedar dan mengerti maksud tersirat 100%.

**saya tak tahu pemikiran saya ni kolot atau tidak tapi  dari sudut perspektif pemikiran saya selagi tiada hubungan yang sah saya cuba sedaya upaya melawan rasa dan perasaan saya dari merindui dan menyayangi nya, kerana bagi saya kasih  sayang, dan perasaan cinta saya hanya utk sidia (bakal suami saya yang sah).tak tahu lah cara anda berfikir mcmmana pula (^_^)


8 comment(s) to... “pemikiran saya kolot ke???”

8 comments:

Huda Diaz said...

rasanya betul kut. kalau dah terbiasa, tak spesial la haha



senijalanan said...

mungkin...
tu ssb yg cinta lps kawen bleh kekal perpanjangan dri org yg brcinta sblm kawen..



EJA said...

huda diaz: iye betul tu kalau dah bagi rasa cinta 100% masa kawen nanti dah tak special :)



EJA said...

senijalanan:haah selalu jgk dgr cinta selepas kahwin itu indah..nak cam tu jgk la.klu blh bercinta sblm kawen tp pas kawen makin menebal rasa cinta tu :)



Chegu said...

Kita yg mewarnai idup ini, jika kite m'milih m'jd bosan, maka bosan la ia... Tgk mak abah kite, org yg tua2, mcm mn die tingkatkn hubungn diorg spy b'tambah manis, hee



EJA said...

chegu: haah la betul tu diaorg makn berusia makin romantik, mkn bersuap, jln pgg tgn.. ushh kalah org muda bercinta ;)



Pencari ALLAH said...

yap... penguasa syaitan mainkan peranan timbulkan rasa kurang enak tu. :)



EJA said...

iye betul tu syaitan mgg benci pd kebaikan :)