I made this widget at MyFlashFetish.com.

~~Daku ada kerna dikau pn ada~~ FOLLOW ME

Akhirnya bertemu kekasih saya

Posted 7:37 AM by EJA in





Alhamdulillah sudah selamat tiba semalam ke kampung halaman.tepat jam 2pg baru sampai di rumah mak. Kehangatan sambutan hari raya makin terasa bila mana pagi2 lagi ayah dah bawa ayam kampung 5 ekor pi sembelih dan cuci kat kedai sembelihan ayam..

Hurm sarung ketupat pun sudah siap (bukan siap buat tapi siap beli sarung ketupat yg org jual kat tepi jalan) hehe bukan pemalas tapi x pandai la nak menganyam daun ketupat ni, takut jadi bentuk lain ja nanti 

Sudah tentu nya bila balik kampung apa yang dinantikan adalah makanan yang mak masak..hurmm tu la org kata air tangan mak memang tiada tandingannya.(kalau mak masak telur makan dgn kicap pun usshhhnya tak terkata) juadah makan malam hari ni mak masak ikan pari masak lemak cili api, kangkung goreng belacan dan ikan siakap masak 3rasa..usshhh mgg sedap eja makan hbs 3pinggan tuhhh

Tak sabar nak tunggu hari esok..lagi2 dah dengar takbir raya kat astro ni..apa persediaan korang yang dah korang buat nak sambut hari raya aidil adha..ada buat dodol ka??buat kaum lelaki mesti dah tak sabar nak buat korban/sembelih lembu esok kan?? SELAMAT HARI RAYA MAAF ZAHIR BATIN DARI EJA SEKELUARGA (~_^)


4 comment(s) to... “Akhirnya bertemu kekasih saya”

4 comments:

Chegu said...

Hamboi mak eja masak... Macam dekat restoren, girangnya tgk anak dia blk ye x? Hehe, nway, salam Aidil Adha



EJA said...

chegu: biasala mak kan memahami isi hati anak dia..tgk anak dia semua makan bertambah..kemain senyumnya sampai ke pg ni :)

selamat hari raya aidil adha juga buat chegu sekeluarga ya :)



nelly said...

salam Aidil Adha dari Nlely
:)



EJA said...

selamat hari raya aidil adha juga nelly maaf zahir batin :)