I made this widget at MyFlashFetish.com.

~~Daku ada kerna dikau pn ada~~ FOLLOW ME

"SMS SERAM NI DARI AGEN SYAITAN...

Posted 7:16 AM by EJA in
Shababullah محمد فطرى

Satu lagi pembacaan eja yang membuatkan eja tersentak. SMS ini memang sengaja ditulis dengan penulisan seorang lelaki. Ceritanya memperlihatkan bagaimana seorang muslimat di'rosak' dengan mudah hanya dengan kata-kata manis! Wahai sahabat-sahabatku... Moga Allah peliharamu daripada semua ini....


1.salam. Blh sy kenal awk? Sy tertarik dgn prwatakan sopan awk. Dah lama sy prhatikn awk. Awk dak baik n sy trtarik la dgn tudung labuh awk. Sy harap kite bleh brkenalan.. ukhuwah fillah org kate..sy x terer sgt arab ni…

2. Trima kasih krn mnerima sy. Sy akan try sedaya upaya sy mnjaga awk dan mgikut syariat. Sy tau sy bukan baik sgt, tp demi Allah, sy cuba buat yg trbaik utk awk…

3. Ingat tau, jaga aurat leklok..jgn bagi org lain nmpk..kuar ngan kwn2 tau.. jgn sorg2..blk contact sy ek..sy doakan awk selalu..

4.awak,nape x contact sy. Sy risau awk kuar lama2..ye..mmg sy xde hak pun..sy tau sy percaye awk, tp sy x tau la nk kate cmne. Kite slalu nmpk dari jauh je ek.Tp sy rasa awk mcm dkt je ngan sy. Mgkn ni org kate cinta kot, wak..awk cinta sy x? xnk bgtau.. tp sy tau awk cinta sy..awk da malu nk jln tmpt sy lepak sbb malukan?..kih3. .tq.. i love u too..

5. Wak,selain family, Allah dan rasulnyer.. awk sayang sape ek? Sape saya dlm hati awk?

6.Wak wak..dr kawan kite just pggl sy awk je..mcm x special plk diri sy utk awk. sy tringin gak nk jd cm room8 sy ni. Pggl syg.. bole ke? Awk pggl sy bi ek? Rasa mcm baby sket. X salah kan.. just panggilan je..thanks syg.. love u... ..

7. Yang. kekdang bi tgk syg ni mcm x prcaya bi je. Yela, bi just tanya syg pkai apa je kan .. tq ek gtau, mkin dalam pulak rindu kat syg ni... .hihihi..

8.Yang bi nak syg tau, sayanglah segalanya utk bi, syg la pmberi semangat utk bi... yang... ..bi harap bi ngan syg xde rahsia lagi ek.. jgn risau..inikan membuktikan bi caring.. so jgn risau..k..yeye. . bi janji akan jaga rahsia kite..just msg je kan..love u..papai.. mmuahh!

9. Syg..da lama kite msg, leh kite jumpe x? ye..ayang bwk la kawan2 k..tq yunk! i love u.... ..

10.Tq pggl bi ngan pgglan abg.. abg tggu lame da..abg tau..kite x leh pakse dlm hubungan..la iqra hafiddin..hehe. . sikit sikit je..kih3..

11. Hi syg, watpe 2? Nk ckp sket.. nape syg bwk satu battalion nak jumpa abg?... syg x caye kat abg eh.. huhu..

12.Syg..kite jumpe k?..abg suka syg pakai tudung yg abg beli tu..cam wardina lak..bkn syg x cntk.. just nmpk mkn cntk la..nipis sikit je.. nnt jumpa nnt syg bwk sorg dah la k..

13. Syg..abg sory ngan apa jd td.. abg trsentuh jari syg td.. Tol gak ckp syg eh, trsentuh xpe..TER.. hehe..makin tebal la pulak cinta abg kat syg..

14.Thanks jumpa td, syg cntk la.. Ololo..abg romantik sket pun salah ke? Ske abg romantik ek? Hehe.. Eh, td jumpa abg da berani tenung abg ek..hoho.. tgk td kwn syg cam ske kat kwn abg je.. senang la kita jumpa pasni.. tgk..Allah memberkati hubungan kite.. syg solat dah ke? Doakan abg skali ek..miss u..

15. syg..just nk tanya.. syg cinta bg berapa percent? Apa tandanya eh? 50% je... huhu..yang. . just nk tanya..rambut syg panjang x? just thinking of u at the moment…

16.Td terbeli tudung pendek.. yg abg bg kat syg tu.. syg..bg la gmbr syg special untuk abg yg pakai tudung td 2.. Cntk nye syg..gambar ni nak wat wallpaper hp ngan kompter abg la..

17. Yang.. syg cintakan abg berapa percent? Sepenuh hati Thanks syg..love u too.. abg janji, abg akan jaga syg baik2 dan xkan tinggalkan syg...

18. Syg..da lame kita couple kan.. xkan abg pegang tgn pun nak marah.. Syg kan milik abg.. Thank 4 being understanding. .

19. Syg kata Syg cintakan abg sepenuh hati.. kalu gitu..apa buktinya Syg cintakan abg..?



SELEPAS ITU BARU BERMULA ZINA YANG SEBENAR...

**************************************************************************
20. huh!... syg mengndung? tahu kat ne... cube check balik dgn doktor... xkan sekali buat dah mengandung, check balik k..

21. huh! btol la syg mengndung ni?? syg, utk kebaikan kita berdua, lebih baik syg gugurkan kandungan tu.. gugurkan k..

22. Nape plak xnak? xberdosa la klu bunuh benda yang masing xbernyawa.....gugurkan jelah!!! jgn buat masalah bleh x!!

23. xsakitlah!!! nape manje sangat ni! xkan bnda mudah cam tu pun xbleh buat..

24.sori syg, abg xbleh temankan syg ke klinik tu, abg malu klu terserempak dgn family or member, malu la abg klu diorg nmpak abg bwk syg dgn perut syg yg besar tu..

25. Ape!! RM 5,000?? kau yg mengandung... kau cari sendiri la duit nak gugurkan anak tu.. bukan masalah aku.. lantak kau la... bukan masalah aku jgak keluarga kau pulau kau.. kau tu yg bodoh!! kau ingat kau tu cantik sgt?? aku dah xingin kat kau!! pergi mmpos!

26. jgn kol n msg lg bleh x?!.. aku sbuk.. xde masa nk layan kau!...

27.(terputus hubungan..gantung tak bertali)

- Akhirnya wanita itu mati akibat kegagalan proses penguguran..
- si lelaki mencari mangsa baru..
- dan kejadian terus berulang..

ITULAH KEBANYAKAN YANG TERJADI DI DUNIA KITA INI...

masyaallah~ harap kita x tergolong dalam golongan ni...entry ni khas buat wanita diluar sana..ada sesiapa yg nak bahaskan isu ni?



27 comment(s) to... “"SMS SERAM NI DARI AGEN SYAITAN...”

27 comments:

iz said...

pandai dier eh..
sikit2 mengayat..
hurm.. bahaye2..



EJA said...

@iz: hurm itulah cara nak memperdayakan seseorg lg2 org yg cetek akal fikiran..mgg mudah tertipu dgn duniawi :)



Anis Adila Aris said...

jahat laki tu. :(



EJA said...

@anis: erm betul tu..lelaki skg jgn pecaya sgt..hehe



Hajar Qalisya said...

pndai wat pandai2 lah utk bertggungjwb.. ;)



EJA said...

@hajar: iye btl tu berani buat berani tanggung kan..hehe



Hamba Allah said...

bila mula2 baca entri ni
rasa terkilan...
buat zina ats nama ISLAM..
buat alasan berasaskan ISLAM untuk keluar buat zina
cam contoh kat ats tu la..
nauzubillah..

teruskan menulis..semoga ilmu yang disampaikan akan terus membawa manfaat =)



EJA said...

@hamba allah: iye pada mula nya memang nampak ukhwahfillah(berkwn krn allah) tp bila lama kelamaan dah jadi lain..

insyallah akan terus menulis..syuqran jazilan dtg beri pandangan :)



RoslanPutra said...

àda ke camni.. x pandai la nk ayat ppuan



EJA said...

@roslanputra: zaman sekarang perkara ni dah ada wujud.

yeke ni tak pandai ayat ppuan..klu mcm tu bagus la daripada mengayat baik mengayam kan en roslan..hehe



iMBobo said...

lelaki ni xleh dipercayai tau..



SpeakerSekolah said...

Disbabkan laki mcm ni la yg buat malu laki yg lain..x pkir akhrat ke..adoii..



aimi said...

xd pe yg nk di bahas kn.... tp mmg btl pon pe yg di ckp kn ni.. sgt2 btl...



aimi said...

xd pe yg nk di bahas kn.... tp mmg btl pon pe yg di ckp kn ni.. sgt2 btl...



EJA said...

@imboo:wah bahaya statement awak tu...bg eja x semua lelaki jahat ada yg masih baik kan?



EJA said...

@speakersekolah: iye betul tu..disebabkan nila setitik hbs susu sebelanga kan..dah buruk imej kaum lelaki skg..hurmm



EJA said...

@aimi: syuqran jazilan sokomg ye..bukan apa inilah realitinya skg..



yusuflaili said...

Salam;
Wanita pun sama mudah sangat diayat..selagi belum sah jangan bagi walaupun dianya jantung hati pengarang jiwa...kalau ada kekasih mintak buat awal jgn percaya kompom cinta dia bohong cuma nak benda tu je....

P/S..senang je sebenarnya lelaki yg baik takkan mintak awal benda tu..dan penyabar.



Nizam Ijam said...

godaan... cobaan...



EJA said...

@yusuflaili:eja setuju dgn awak ppuan zaman skg mmg mudah terpedaya(mudah cair lakatakan).

betul jgk pesanan awak tu klu lelaki yg baik dia x akan minta perkara yg bukan2 dan penyabar orgnye..hurmmmmm



EJA said...

@nizam ijam:betul tu kata org makin tinggi iman seseorg semakin tinggi pangkat syaitan yg menggoda dia kan?



eliyaezlinalias said...

semoga diri ni tak tergolong dlm kalangan insan yg memperdaya & terpedaya..amin...



EJA said...

@eliya: amin semoga kita selalu dilindungi allah dan iman kita semakin hari semakin meningkat :)



Chegu said...

Urrrmmm... Takut plak, semoga Allah pelihara kita, keluarga kita dan rakan2 kita, nway tq cik eja di atas perkongsian



Mentadak Mentadu said...

huhu teruk



EJA said...

chegu: sama2 janji jgn buat mcm atas tu tau..semoga allah lindungi kita :)



EJA said...

mentadak: ada lagi yg lebih teruk sebenarnya