I made this widget at MyFlashFetish.com.

~~Daku ada kerna dikau pn ada~~ FOLLOW ME

Pilihan Ayah dan Ibu

Posted 12:31 AM by EJA in
kadang kala allah beri kita sesuatu kesempitan dan dugaan supaya hamba nya yg lemah dan kerdil ini sentiasa mengingatinya setiap waktu. dan dengan ada dugaan dan cabaran dapat mendewasakan seseorang kan..hehe REDHA + BERDOA = BERTAWAKAL lah padanya semoga diperkuatkan diri ini. ok dah stop jgn EMO sgt eja buang yg keruh ambil yg jernih

Balik kampung haritu masuk2 je kereta ayah dah degar lagu ni..





untuk pengetahuan sahabat blogger eja ayah dan mak eja ni mgg peminat NO 1 uji rashid & hail amir siap beli CD lagu lg.. aduh nak x nak kena layan jgk tp lagu yg paling eja minat lagu ni..kt bawah ni..




emm first time dgr lagu ni.. terus jatuh hati mgg sedaplah lagu ni masa dengar tu rasa feelling habis biasalah dlm hati ada taman + lalang..hehe (sedih klu dengar lagu ni menceritakan perhubungan yg terhalang kerana pilihan ayah dan ibu..macam tajuk kt atas tu.... kira kena kawen paksa la ni..hehehe)


0 comment(s) to... “Pilihan Ayah dan Ibu”

0 comments: