I made this widget at MyFlashFetish.com.

~~Daku ada kerna dikau pn ada~~ FOLLOW ME

delete FACEBOOK lagi

Posted 12:19 PM by EJA in
salam ESOK tepat jam 10.30 pagi bertempat di bilik mesyuarat student center kampus B adalah tempat di mana eja akan membuat present FINAL PROJEK eja and my group.. YA ALLAH risau nya berdebar- debar menunggu detik waktu minit berganti minit saat berganti saat ni.. rasa macam cepat la berlalu tapi kadang2 rasa slow2 la..hehe ALHAMDULILLAH segala persediaan power point slide show dan report sudah di siapkan.. esok Dr. Ang yang akan menjadi penyelia eja dia la esk yang akan menilai dan komen report team kami..

sedikit mengenai Dr. Ang ni beliau ni memang lecturer lama dan berpengalaman di politeknik ungku omar tu baru2 ni beliau baru balik dari US sebab sambung study kat sana tu dapat Dr. tu..agak tegas orang nye belum apa2 lagi dia dah banyak komen.. entah2 esk lagi berjuta komen dan persoalan yang akan ditanya oleh beliau..

nak delete facebook lagi?? ohh tidak eja tak akan delete facebook eja tu.. hari tu eja delete facebook eja 24 jam pun eja dah merisaukan ramai orang adik beradik eja, kak long dan Aizuddin serta kawan2 eja.. kesian kat mereka menjadi tanda tanya mengapa eja delete facebook secara tiba2.. x mau la delete facebook dah eja dah janji tak kan buat mereka risau dan tertanya2 lagi.. TAPI mungkin buat masa sekarang eja mungkin kurang online facebook dan update blog eja ni sebab mgg minggu ni eja dah start sibuk maklumla exam dah nak dekat 15/4/2011 ni tarikh start eja exam final..

** kepada sahabat blogger eja tolong doakan eja berjaya dalam present final projek eja esok dan berjaya habiskan Diploma business management yang eja ambil pada tahun ni.. akhir kata salam sayang dari eja buat semua (^_^)


4 comment(s) to... “delete FACEBOOK lagi”

4 comments:

Unknown said...

erm bittaufiq wannajah... :)



EJA said...

towan: syuqran jazilan ya ustaz masrul :)



shahjiehan said...

hmmm..salam ziarah

jom baca dan komen Saya Sayang emak saya


bunag verification kat komen...

sini jom baca dan komen Tutorial buang verification



EJA said...

shah: eja bakal menyusul ke blog anda..heheh