I made this widget at MyFlashFetish.com.

~~Daku ada kerna dikau pn ada~~ FOLLOW ME

AURAT BUKAN URAT !!!!!!!

Posted 6:54 AM by EJA in







salam pada hari ini semakin hari semakin kita ditelan arus peredaran zaman yang begitu moden. semakin hari semakin usia kita bertambah, semoga umur yang ada kita guna kan dan mafaatkan lah dengan sebaiknya..

hari ini eja ingin mengupas sedikit tajuk mengenai pakaian wanita.. macam mana sekarang cara wanita memperkena pakai di tubuh mereka adakah macam ni??








macam ini ke sekarang cara pemakaian menutup aurat?? dah jadi macam trend pulak sekarang kalau jalan2 kt jusco tu..zaman dah moden janganlah kita juga memodenkan diri sampai lupa agama..kan?
TUTUPLAH AURAT BUKAN TUTUP URAT


kalau nak bersukan memang kena pakai seluar pendek ye.. ohh baru senang nak lari ye.. tapi knp pakai tudung pulak??



Eja pakai macam ni boleh je lari tak dak pun terjatuh..heheh boleh je bersukan, bermain dalam apa jua permainan tak ada pun masalah yang eja hadapi..(bukan nak interframe tau)
.
.
.
JANGAN BERIKAN PELBAGAI ALASAN
;
;
;
;
TEPUK DADA TANYA SELERA, HENDAK SERIBU DAYA TAK NAK SERIBU DALIH
.
.
.
TIDAK MAHU KAH WAHAI KAUM HAWA SEKALIAN JADI MACAM NI..






 aduh nak interframe jugak..heheh ( iyelah tahu lah eja ni x cun mana kan..heheh)

haaa.. tengok kan manis2 belaka mereka kecuali eja la kot..heheh mana yang lebih cantik yang atas ke yang bawah tu semua anda yang menilai dan menentukan, jadilah wanita umpama " intan yang di simpan didalam bekas baldu" simpanlah kecantikan anda itu buat suami anda yang tersayang kelak.



** eja akui eja ada mempunyai seorang sahabat x perlu la eja beritahu namanya nanti mengaibkan nya pula..eja agak terkejut dengan perubahan nya secara tiba2 dari positif ke negatif, dulu bertudung kini dah x bertudung..alhamdulillah eja telah melaksanakan tugas eja untuk menasihatinya sekarang terserah pada dia untuk menerima nasihat eja dan melakukan perubahan atau sebaliknya..


4 comment(s) to... “AURAT BUKAN URAT !!!!!!!”

4 comments:

to'wan said...

Nice entri.. :) eh cik eja, gambar yang bertudung biru dan berbaju biru tu ambik kat mana? Macam kenal saja orang tu... huhu



EJA said...

towan: syuqran jazilan.. tudung dgn baju biru tu eja ambik pic tu dari google image.. aaaawaat towan marka towan kaa tu??hehehe



Mahfuzah Husna Zulkifli said...

setuju sgt. Pernah jalan2 & terserempak dengan gadis yg cantik berbaju kurung dan tudung. Nampak manis dan kemas. Rupanya kain belah belakang. Aduhai...



EJA said...

mahfuzah: iye ke?? eshh tu la apa nk jd sekarang ni kn.. aurat di buat main2 je.. :(