I made this widget at MyFlashFetish.com.

~~Daku ada kerna dikau pn ada~~ FOLLOW ME

Biarkan lah daku jatuh cinta

Posted 6:22 AM by EJA in







Apa guna di kenang2 pd org yg tak menghargai


Segala pengorbanan diri ku akhirnya aku terluka

Aku hanya bersabar dlm hati ku bertanya

Bahagia kah engkau membiarkan ku terkilan rasa

Sesungguhnya diri mu adalah manusia yg lupa daratan

Dengan mudah kau mungkiri segala janji mu

Waktu susah engkau cari aku

Waktu senang engkau tinggalkan aku

Begitulah sikap mu yg tak tahu kenang budi

Waktu duka aku lah teman

Waktu perlu aku lah kekasih mu

Tetapi selepas itu mengapa kau khianati

Apa guna di kenang2 pd org yang tak menghargai

Segala pengorbanan diri ku akhir nya aku terluka

Aku hanya bersabar dlm hati ku bertanya

Bahagia kah engkau membiarkan ku terkilan rasa

Sesungguhnya diri mu adalah manusia yg lupa daratan

Dengan mudah kau mungkiri segala janji mu



Saja je bagi tajuk gempak sikit mcm tu..hehe haaa ini bukan luahan hati eja dan bukan tujukan utk sesiapa pun ini sebenarnya lirik lagu kumpulan E.Y.E lirik lagu yang mendalam makna nya kan APA GUNA DI KENANG2 KAN.. kpd sahabat blogger eja blh la tujukan lirik ni pd sahabat @ kekasih yang x mengenang jasa dan pengorbanan anda selama ini




6 comment(s) to... “Biarkan lah daku jatuh cinta”

6 comments:

nelly said...

i like this song !



eja said...

nelly: me too



YAYA AZURA said...

suka lagu nie...bestt!!



nelly said...

mahu follow nely , tekan saja gambar kat belah kiri .
=)



eja said...

yaya azura: terima kasih sedap kan lagu ni very nice the song..



eja said...

nelly: ok eja dah follow dah nelly..hehe salam ukhwah ye