I made this widget at MyFlashFetish.com.

~~Daku ada kerna dikau pn ada~~ FOLLOW ME

MY WEEDING "SETIA HUJUNG NYAWA EJA & EJUL 28/09/2013"

Posted 10:35 PM by EJA in
Alhamdulillah syukur ke hadrat Allah S.W.T pada 27/09/2013 jam 9.30mlm saya sah bergelar isteri kepada zulkifli bin mohammed  Rum.dan pada 28/09/2013 majlis persandingan saya berjalan lancar. ribuan terima kasih kepada saudara mara dan sahabat handai yang sudi datang ke majlis saya :)

                                                                     AKAD NIKAH















MAJLIS TAHLIL




MAJLIS TITIK INAI 










POTONG KEK









MAJLIS BERSANDING


































PAKAIAN MINANG KABAU


OUTDOOR









4 comment(s) to... “MY WEEDING "SETIA HUJUNG NYAWA EJA & EJUL 28/09/2013"”

4 comments:

Unknown said...

tahniah ye... cantik sgt :)



nadeana said...

Alhamdulillah.. Syukur Alhamdulillah..

Seorang lagi sahabat saya telah menamatkan zaman bujangnya..

Doa saya semoga rumah tangga yang di bina ini kekal ke akhirnya, Insya Allah..

Selamat melayari bahtera rumah tangga.

Maaf tidak dapat hadirkan diri ke majlis kerana kekangan masa dan komitmen lain.


Tahniah buat Eja dan suami, serta keluarga.

:)



EJA said...

nisa.. terima kasih.. nisa pun cantik sangat hehe



EJA said...

fatin nadia : Alhamdulillah.. terima kasih ye atas doa fatin tu.. x apa eja faham lagi pun jauh kan hehe.. eja doakan pas ni turn fatin pulak hehe