I made this widget at MyFlashFetish.com.

~~Daku ada kerna dikau pn ada~~ FOLLOW ME

Pertemuan Ejul & Eja

Posted 10:52 PM by EJA in
Alhamdulillah pada 2/12/2012 selesai sudah majlis merisik. hasil pertemuan yang tak disangka di sunway lagoon pada julai 2012 telah membuahkan bibit cinta antara saya dan bakal suami iaitu Zulkifli Bin Mohammad Rum. walaupun perkenalan kami agak singkat tapi kerana kesefahaman antara saya dan dia alhamdulillah  hasil perkenalan beberapa bulan dan restu oleh keluarga kedua belah pihak, kami mengambil keputusan utk hubungan kami lebih diberkati oleh Allah S.W.T dengan mengambil langkah utk membina masjid bersama.

Insyallah dengan izin Allah S.W.T kami akan melangsungkan majlis pertunangan pada 10/2/2012 Ahad di kediaman saya di Hutan Melintang perak.semoga majlis pertunangan nanti dipermudahkan segala urusan. warna tema?? setakat ni warna tema masih dalam perbincangan kedua belah pihak.



                                      Merisik khabar dari pihak keluarga Mohammad RUM


9 comment(s) to... “Pertemuan Ejul & Eja”

9 comments:

Pencari Allah said...

ieja bila langsung? hihi



EJA said...

Pencari Allah : Insyallah thn dpn bulan september atau awal bln oktober.



Pencari Allah said...

Alhamdulillah. Jodoh itu sekejap aja kalau nak sampai. Pertemuan ieja dengan tunang pun boleh dikatakan sekejap. Syukur syukur Ya Rabb. Amin....



EJA said...

alhamdulillah syukur.. jodoh kan rahsia allah.. (^_^)



cintailmu89 said...

tak sangka.. alhamdulillah...
dah nak jadi pn dah sahabat sorng ni..
syukur alhamdulillah..
moga berbahagia sampai akhir hayat.. insyaallah..



Miss leeyana Amzar said...

tahniah :)

semoga jodoh ini akan berkekalan :)


hehhe jum join segmen ni boleh? hehe

http://leeyana-ajibana.blogspot.com/2013/01/segmen-lagu-favourite-saya-by-leeyana.html



EJA said...

iz: amin.. syuqran jazilan atas doa tu ye.. alhamdulillah dah sampai seru kot..hehe iz bila lagi..x sabar nak makan nasi minyak iz pulak..hehe



EJA said...

miss: syuqran jazilan atas doa awak.. insyallah nanti eja singgah :)



EJA said...

iz: amin.. syuqran jazilan atas doa tu ye.. alhamdulillah dah sampai seru kot..hehe iz bila lagi..x sabar nak makan nasi minyak iz pulak..hehe