I made this widget at MyFlashFetish.com.

~~Daku ada kerna dikau pn ada~~ FOLLOW ME

EXCELIFE

Posted 2:49 PM by EJA in
COLLAGEN X
(20 sachet x 20g)
Ingredients:
Collagen, Pearl, Collostrum IgG, Mangosteen, Manjakani, Mirifica dan Kacip Fatimah.


Direction:
Larutkan satu paket Collagen X ke dalam secawan air suam (150ml). Ianya juga boleh dilarutkan bersama jus buah-buahan kegemaran anda.
Diadun dari bahan semulajadi mewah yang unik : Collagen, Colustrum, Mutiara, Manjakani, Kacip fatimah Mirifica dan ekstrak Manggis dirumus khusus untuk wanita yang sentiasa ingin kelihatan "Cantik Di Luar, Sihat Di Dalam'


Kolagen
• Kecantikan kulit serta mengurangkan garisan halus kedutan
• Meningkatkan kekenyalan & kelembapan, mencerahkan kulit

• Meningkatkan kekenyalan otot dan melicinkan pergerakan sendi

• Bertindak sebagai agen anti penuaan.


Kolostrum
• Meningkatkan sistem metabolisme tubuh
• Memperbaiki sistem DNA & RNA tubuh
• Mengaktifkan sel dan menghindari Osteoporosis.
• Merangsang hormon pertumbuhan (HGH) serta lainnya.


Kacip Fatimah
mengandungi unsur antioksidan dan phytoestrogen yang dapat membantu mencegah pembiakan sel- sel kanser dalam badan.
• Membantu merapatkan otot-otot rahim dan faraj wanita
• Memberi kehebatan dalam hubungan suami isteri.


Manjakani
• Mengecut dan mengetatkan rahim dan peranakan wanita.
• Memperbaiki sistem peredaran haid.
• Menyembuhkan luka-luka dalaman selepas bersalin.
• Membersihkan darah kotor.
• Mengatasi keputihan dan membaiki tisu faraj.

Pueraria Mirifica
• Menegangkan payudara dan punggung yang mengendu
• Menegangkan saiz payudara.
• Merawat masalah-masalah yang berkaitan dengan rahim.
• Menghalang jangkitan pada vagina dan pundi (bladder)
• Mengetatkan vagina dan lain-lain

Mutiara
untuk memutih, meningkatkan kualiti tidur seseorang, meningkatkan metabolisme, menguatkan tulang, menambah zat kalsium., mengekalkan keremajaan kulit serta menjadikan kulit lebih cerah, lembut, halus, licin dan gebu.


Ekstrak Manggis
Buah manggis kaya dengan Xanthones yang merupakan sejenis antikoksida. Buah ini dikatakan boleh membantu memulihkan sistem imunisasi badan.

                   









 RM24.OO (SM) / RM30.00 (SS)                                    RM 48.00 (SM) / RM 53.00 (SS)



DIETARY FIBRE NUTRICLENZ
DIETARY FIBRE NUTRICLENZ
(20 sachet x 20g)
RM 48.00 (SM) / RM 53.00 (SS)
Ingredients:
Apple Fibre, Wheat Fibre, Oat Fibre, Psyllium Husk, Fruit Powder, Spinach Powder, Senna Leaf.

Direction:
Larutkan satu paket NutriClenz ke dalam segelas air sejuk atau air suam (di bawah 50°C). Elakkan dari haba dan lembapan untuk mengekalkan khasiatnya.NutriClenz membantu membersihkan usus dan mencegah sembelit, melawaskan proses pembuangan, mengekalkan berat badan yang sihat, meningkatkan sistem penghadaman dan juga meningkatkan daya ketahanan badan.


 








Rm24-00(8sachet)                                            Rm48-00 (20sachet)

KOPI MUTIARA CAFE                                                              
Ingredients:
Coffee, Creamer, Sugar, Manjakani, Kacip Fatimah, Red Yeast, Pearl.

Direction:
Tuangkan satu sachet Kopi Mutiara Cafe kedalam satu cawan (200ml) dan tambahkan air panas (85°C) sehingga penuh. Kacau sehingga sebati untuk menikmati secawan Kopi Mutiara Cafe yang menyegarkan. Boleh ditambah sedikit susu atau gula mengikut citarasa.
Kopi Mutiara Cafe diperkaya dengan kebaikan khasiat dari Manjakani, Kacip Fatimah, Yis Merah dan Serbuk Mutiara.Rasa dan khasiat Kopi Mutiara Cafe pasti menjadikan hidup wanita lebih bertenaga, ceria dan sihat.


(20 sachet x 25g)

                                    RM 22.00 (SM) / RM 27.00 (SS)




MYSOUL TIARA
Minuman Kesihatan Dalaman Wanita
Bahan-bahan:
Pineapple, Guava, Dates, Oak Galls, Night Wood, Betel Nut, Rock Sugar, Filtered Water.

Cara Penggunaan :
Satu sudu besar pati diminum terus atau dicampur dengan segelas air suam dan diminum 2 kali sehari. Boleh dicampur dengan madu secukup rasa mengikut kesesuaian. Sangat digalakkan minum semasa dalam haid.

Produk ini dibangunkan oleh:
Prof Madya Dr Fadzilah Adibah Abdul Majid
Jabatan Kejuruteraan Bioproses,
Fakulti Kejuruteraan Kimia dan Sumber Asli,
Universiti Teknologi Malaysia.

Konsistensi dan mutu Jamujus Tiara diawasi menggunakan Analisa Kromatografi dan Analisa Mikrobil. Ramuan ini disediakan mengikut kaedah penyediaan makanan mengikut hukum syara’ dan didoakan untuk keberkatan dengan izin Allah.

Khasiat Excelife Tiara
Minuman berkhasiat ini diramu secara tradisi khusus untuk penjagaan kesihatan wanita. Ramuannya menggunakan bahan terpilih dan dititipkan doa-doa mustajab Rasulullah (SAW). Digunakan secara tradisional untuk menghilangkan kelesuan dan keletihan badan, membersihkan bahagian dalaman tubuh badan, menjadikan bahagian sulit wanita lebih selesa dan anjal sepanjang masa dan mengembalikan keremajaan kulit. Rumusan ini juga dipercayai secara tradisinya dapat mengurangkan kolesterol dan menjaga buah pinggang dan masalah gastrik.

Khasiat Ramuan Excelife Tiara
Nanas: Kaya dengan mineral dan enzim bromelain. Telah diuji secara klinikal untuk mengubati perut tidak selesa (bloating), tidak hadam, lebam, mengubati luka dan sebagainya.

Jambu Batu: Kaya dengan vitamin A dan C. Tinggi kandungan mineral terutama magnesium dan potassium. Mengandungi antioksidan kategori keratinoid dan poliphenol yang amat diperlukan untuk kesihatan umum badan.

Kurma: Kaya dengan gula ringkas untuk bekalan tenaga segera kepada tubuh, tinggi kandungan mineral dan serat.

Manjakani: Mempunyai kadar antioksida yang tinggi, dikenali sejak turun temurun sebagai herba mujarab bagi menganjalkan bahagian sulit wanita dan menyembuhkan luka, bersifat antimikrobial dan tinggi kandungan antioksida. Elok dimakan atau diminum mengikut kesesuaian bagi luka luaran dan dalaman.

Kayu serapat: Herba tradisional penting dalam ramuan kecantikan dan kesihatan dalaman wanita terutama dalam ramuan lepas bersalin dan untuk meningkatkan keintiman suami isteri.

Buah pinang: Secara tradisi digunakan bersama sireh. Namun kajian sains menunjukkan ekstrak buah pinang mengandungi kandungan antioksidan yang tinggi termasuk lutein dan zeaxanthin. Ia juga dipercayai boleh meningkatkan daya kognitif.

Gula Batu: Gula batu adalah gula tulin yang tinggi glukos untuk memanis dan memberi tenaga segera kepada tubuh. Gula batu mengandungi mineral dan tanpa melalui proses pemutihan menggunakan bahan kimia.

Air bertapis: Air merupakan sumber kehidupan. Air boleh menyimpan pelbagai bahan nutrisi dan perantara antara bahan makanan dan tubuh. Air yang bersih dari kotoran, kuman dan mikroorganisma,logam berat dan bahan beracun adalah penting dalam penyediaan minuman. Hanya air mutlak digunakan untuk penyediaan produk-produk Excelife.

Tips Kesihatan Dalaman Wanita'
Penjagaan bahagian sulit wanita kunci kesihatan tubuh badan Bahagian sulit wanita adalah pasak kesihatan badan. Jika bahagian ini sihat, keseluruhan tubuh badan wanita akan terasa sihat dan bertenaga.Namun, apabila umur meningkat, hormon estrogen mula berkurangan dan ini akan menyebabkan ketidakselasaan bila terjadinya kekeringan dan penipisan dinding bahagian sulit. Badan juga lesu dan tidak bermaya. Aktiviti seharian wanita jadi terhad dan menurunkan produktiviti. Penjagaan bahagian sulit wanita adalah sangat penting.MySoul dirumus khusus untuk wanita dan dipercayai dapat membantu mengatasi masalah dalaman wanita.













(30 sachet x 10ml)

RM 60.00 (SM) / RM 65.00 (SS)

UNTUK PERTANYAAN SILA HUBUNGI  DI TALIAN 013-6334993 (DIAN ARIZA AHMAD KAMAL)
@ MELALUI  FACEBOOK Dyan Rizq @ klik blog saya http://duniakurifza.blogspot.com/



2 comment(s) to... “EXCELIFE”

2 comments:

EJA said...

DIETARY FIBRE NUTRICLENZ
produk DIETARY FIBRE NUTRICLENZ
salah satu produk yang terbaik setelah eja menggunakan sekotak DIETARY FIBRE NUTRICLENZ
eja merasakan produk ini bagus untuk kesihatan dan penghadaman.degan harga yg murah sebanyak RM 24.00 anda semua pasti boleh memikili @ membeli DIETARY FIBRE NUTRICLENZ

COLLAGEN X
salah satu produk kecantikan kulit wajah yang amat mengagumkan setelah menggunakan hampir sekotak COLLAGEN X eja merasakan kulit wajah kini semakin anjal,lembap tidak kering dan tidak mengelupas.dan harga nya juga berpatutan RM24.00



rizqi beauty said...

hi eja n all..

bagi mereka yang ingin menjaga berat badan serta buang angin dan toksid dalam badan anda bole mencuba nutriclenz kerana ia bukan sahaja mampu melancarkan pembuangan air besar tapi ia mengnyah toksid disalam tubuh kita dan juga mencuci colon(usus) supaya tiada toksid yang tinggal dan kesan hakisan toksid pembuangan kita mungkin bewarna hitam@gelap dan berbuih2... hasilnya tubuh rasa lebih ringan dan tiada lagi lesu badan.. badan terasa segar dan pembuangan yang naturalsgt melegakan... tak perlu terkejar2 ke 'toilet' kerana ia tidak memulas atau mengalami cirit birit... cubalah sekarang- kol me 013 6334993 @ rifza@yahoo.com @ kunjungi saya di FB dyan rizq dan terus ke blog saya - http://duniakurifza.blogspot.com/