I made this widget at MyFlashFetish.com.

~~Daku ada kerna dikau pn ada~~ FOLLOW ME

LA TAHZAN KERANA JODOH

Posted 10:14 AM by EJA in
Hari ni eja dan kembar (jue) pergi shopping al- maklum lah ada sale sempena krismas dan hujung tahun ni.so masa ni lah kami ambik kesempatan untuk membeli belah..barang yang sempat eja beli hari ni 2 pasang kasut 1 beli di vinci 1 lg beli di nose.biasalah wanita x lari dari 9 nafsu termasuklah nafsu membeli belah ni..

habis je beli kasut kami pn pergi ke second floor dalam kotak pemikiran eja nak beli buku karya ustaz hasrizal tapi entah knp terjumpa senaskah buku ini tajuk LA TAHZAN KERANA CINTA karya najla mahfuzh tgk tajuk mcm best sekali buka waahhh tajuk setiap bab mgg bagus terus pergi ke kaunter dan bayar..terkejut adik kembar jue tgk akak dia ni berubah fikiran.pada sahabat yg blm beli buku ini dptkan lah segera ia x kan menghampakan kalian..

pada entry kali ni juga eja ingin berkongsi rasa terkilan dan sedih eja..bila td masa eja sedang alpa melihat dan mencuba kasut tiba2 ada seorg wanita ni duduk disebelah eja sambil melemparkan senyuman eja pn menyambut senyuman itu kembali,eja ingatkan cina  sbb face dia mgg putih mata sepet2 mcm cina rupa2nya melayu..bulat biji mata eja melihat pakaian nya dgn berskrit pendek atas lutut baju ketat sgt2 dan berambut perang mengurai..dalam hati x henti2 menyebut subhanallah inikah umat nabi muhammad kini (>_<)

bukan itu sahaja ramai pengunjung dtg kesitu terdiri drpd pelajar IPTA di ipoh mungkin duit loan PTPTN dah keluar kot tu sbb ramai yg shooping..mereka tu apa kurangnya sama jgk pakaian nya eja tgk dgn free hair + perang + baju ketat + seluar tat dan berjalan dengan megah + angkuh sekali di muka bumi allah ini.. itulah sahaja entry eja dan pesanan eja pada kaum wanita tutuplah aurat bkn urat sebaik mungkin.. ok eja nak sambung baca buku la tahzan kerana jodoh..bye assalamualaikum

5 comment(s) to... “LA TAHZAN KERANA JODOH”

5 comments:

Ce'gu JAERA said...

tu lah kan... orang cakap bagus lagi pelihara anak kambing daripada nak jaga anak perempuan ni. Anak perempuan kalau dah menyimpang, ayah atau abangnya yang akan tanggung dosanya... huhu.



EJA said...

Gen2merah: betul tu kesian ayah atau abg tu kan kne tanggung dosa adik @ anak ppuan nya..berat2 tanggungjawab sebagai lelaki,jadi suami,ayah dan abang..hehe



BUJANG SUSAH said...

Assalamualaikum... Salam ziarah dari sahabat.. nice blog n good entry.. eja..berkenaan widget follower yg eja kata x kluar dalam blog saya tu mungkin kerana internet eja slow..

Sedikit tips dan info buat teman2 bloggers.. perkara remeh yg kita kurang perasan .. tengok jgn x tengok.. sila klik disini dan klik disini. Juga tutor 4 the latest read more klik disini.
Semoga bermanfaat insyaAllah.."Sebaik-baik manusia ialah orang yang dapat memberi manfaat kepada orang lain"(Hadis riwayat Al-Qudhi).

"SAMPAIKAN WALAU SATU AYAT"

P/S: Sedikit perkongsian dan renungan buat sahabat dan diri sendiri dari hamba yang hina jua serba kekurangan ini... sila klik
DISINI

"Sesungguhnya yang paling ditakutkan daripada apa yang aku takutkan menimpa kalian adalah asy syirkul ashghar (syirik kecil). Sahabat bertanya: "Apakah dimaksudkan syirik kecil itu? Baginda menjawab: Riak." (Hadis riwayat Imam Ahmad).
Wallahualam.

"Demi masa. Sesungguhnya manusia dalam kerugian. Melainkan mereka yang beriman dan beramal soleh serta saling menasihati untuk kebenaran dan saling menasihati untuk kesabaran". - Surah Al-Asr:1-3.

Blog anda bagus dan bermanfaat...!!! Teruskan menulis dan memberi info.. Semoga sejahtera dan sentiasa diberi keberkatan olehNya.. wassalam.



helang timur said...

dah habis baca ke? hari tu pernah tengok. (tengok kulit je) huhu. =)

terima kasih ikut blog saya. mudah2an kita bersama-sama mendapat manfaat daripadanya.

*mudah2an hidayah Allah menyinari mereka-mereka dan tidak dipalingkan hati kita jua. :)



EJA said...

bujang susah: eja dah tgk blog yg awak link tu mgg bagus terima kasih atas komen dan pandangan yg sangat2 bagus tu insyallah sama2lah kita berblog demi kerana ilmu dan agama.
najihah: memang best buku la tahzan kerana jodoh ni kerana bkn sahaja ttg jodoh tp banyak pengalaman2 serta cerita2 dari org yg berpengalaman dan pandangan pn najla..elok la jika saudari beli buku ni pasti x kan menghampakan saudari..