I made this widget at MyFlashFetish.com.

~~Daku ada kerna dikau pn ada~~ FOLLOW ME

FILEM KEGEMARAN

Posted 10:02 AM by EJA in
Haaaaaaaaaa..hehe ni lah sebahagian filem hindustan yg paling eja gemar tonton.. best lagu sedih2 sambil tgk cerita sambil nyanyi lagu hindustan mgg best lah..hafal tu semua lagu hindustan..hehe terlalu obses kan eja ni..hehe ..lg2 klu tgk diaorg menari..wah bulat je mata x berkelip2..sekadar hobi mengisi masa lapang bila weekend..



Dil Ne Yeh Kaha Hai  Dari filem Dhadkan..tgk tajuk filem pn dah hafal.. x kan lagu filem ni x hafal mestilah hafal..hehe sedih jalan cerita filem ni..cinta 3 segi bercinta dgn org lain berkahwin dgn org lain..x pelah dah jodoh kan nak wat mcm mana..tp bila mereka dah kecap bahagia tiba2 ex- boy  freind  lama(dev) dtg balik menangih cinta..pada sahabat yg blm tgk tu tgk la filem ni x kan menghambakan kalian semua


Dari filem dhadkan ni lagu tema filem ni..



mann cerita ni pn best dan sedih tapi suka sgt sbb berakhir jua dgn pernikahan walaupun wanita tu dah cacat



Aa ab laut chalen lagu ni pn sedap...he jalan cerita pn menarik kisah percintaan yg dihalang oleh keluarga biasalah cinta dua darjat..tapi zaman skg ada lg x kisah dua darjat ni??heheh

ha itulah sedikit dari filem kegemaran eja nasihat eja kpd makcik2 yang suka menonton filem hindustan ni..blh menonton x salah sekadar hiburan tapi  janji  solat dan kerja umah seperti masak,kemas rumah semua dah siap dibuat ye klu x pakcik balik kang marah pulak, nasi x masak lg..hehe

10 comment(s) to... “FILEM KEGEMARAN”

10 comments:

armie::parc::udinc said...

huu suka jugak cite mann tu...sedey :(



eja said...

armie: tu lah sedih gila nasib baik x jd gila lps tgk cerita tu..eheheh



Fadzli Amir said...

hahaha..sama le kite..tapi dulu la masa tgh study memude dulu..siap berkajang2 le senikata lagu filem hindustan, dengar walkman pastu salin senikata dia....apraaa....sekarang tak la...



eja said...

fadzli amir:wah rajin betul salin senikata @ lirik lagu hindustan wah bukan perkara yg senang tu..betulnye minat ni..hehe ha;ah dulu zaman sekolah klu dgr lagu hindustan mst bayangkan kita dgn hero tu menari & menyanyi..wah mgg feeling lah..he alah knp skg x..patutnya makin obses lg tau..hehe



Gen2Merah said...

saya paling suka filem2 SRK ja.. hehehe.. best



eja said...

Gen2merah: SRK filem apa tu..maaf lah eja x berapa nk tahu explain sikit blh..hehe



Gen2Merah said...

SRK tu----> Shah Rukh Khan. Ngehehehe... Dalm filem Hindustan, filem2 SRK ja yang saya minat... penuh nostalgia dan kenangan.. hehe



eja said...

oh shah rukh khan hahah wah dalam hati ada taman jgk kan awak ni jarang jumpa lelaki minat hero hindustan..bgus2 ada geng ni..heheh



eja said...

oh shah rukh khan hahah wah dalam hati ada taman jgk kan awak ni jarang jumpa lelaki minat hero hindustan..bgus2 ada geng ni..heheh



eja said...

oh shah rukh khan hahah wah dalam hati ada taman jgk kan awak ni jarang jumpa lelaki minat hero hindustan..bgus2 ada geng ni..heheh