I made this widget at MyFlashFetish.com.

~~Daku ada kerna dikau pn ada~~ FOLLOW ME

artis yg digemari & yg x digemari

Posted 11:40 PM by EJA in
entry kali ni pelik sikit tapi benar..sebagai manusia kita x terlepas kan dari dunia gosip2 artis dan perihal artis ni.. utk pengetahuan sahabat2 eja..eja telah list kan pn artis kegemaran eja

                                                           ARTIS LELAKI


NO 1
Remy ishak dulu x knl sgt dia ni tp bila belakon drama nur kasih wah..terpegun + tergoda..hehe


                                                                       NO 2
zul huzaimy marzuki.. huzaimy ni eja minat ketika  form 3 lg..tiba2 tahu dah kawen..frust3..hehe

NO 3
Aaron aziz siapa yang x knl aaron aziz pelakon paling kacak lah..sudah berumahtangga..tapi kecian aaron aziz ni carta no 3 je dlm senarai artis ke gemaran eja..rupa ada dah..nak wat mcm mana..hehe


ARTIS WANITA


NO 1
Tiz zaqiyah klu dah hero drama nur kasih Remy ishak no 1 msti tiz juga no 1 bagi artis wanita kegemaran eja.

N0 2
Ayu raudah siapa yg kenal adk kpd rozita che wan ni..mgg artis kegemaran eja lah bkn sekadar keayuan nya tp watak dan lakonan nya yg bagus lg2 klu watak baik dan bertudung

NO 3
Eja wah akan2 namaku tp carta no 3 nak wat mcm mana dulu minat sgt eja skg dia kurang berlakon so kurang lah minat dah kecuali drama ahmad durrah tv3 eja berlakon..hehe

ARTIS YG X DIGEMARI


norman hakim dan memey artis yg paling eja x suka..dengan pelbagai kontrovesi yg tercetus dari kisah cinta mereka dan penceraian abby dan norman bertambah kurang minat eja pada 2 org artis ni..memey ni bg eja mgg x ada lah bakat langsung utk berlakon..tp klu watak jahat2 blh kot..



4 comment(s) to... “artis yg digemari & yg x digemari”

4 comments:

IFA Athirah said...

saya pun sokong aaron aziz!haah ek.rmai lak x ske norman dgn memey tu. http://geekintherainbow.blogspot.com



eja said...

ifa: betul tu..aaron aziz the best..ha;ah ramai yg boikot norman dgn memey..tu lah terlanjur perahu blh undur terlanjur langkah kan susah..ok i follow your blog,..



Gen2Merah said...

saya tak suka artis wanita nombor 1 dan 2 tu.. Dalam Nur Kasih punya lah alim dan contoh teladan kepada kaum wanita. Bila Kat luar masya Allah, pakaian menjolok mata... aduyai artiss



eja said...

Gen2merah: eja sokong kata2 awak tu 100% yg tu mgg x dinafikan bila pgg watak baik mgg eja kagum nmpk real je muka baik perangai baik tp kt luar x sangka mcm tu plk yg jadi..diaorg ni x terbuka ke pintu hati keinsafan semasa mengenakan pakaian ttp aurat dan bertudung..