I made this widget at MyFlashFetish.com.

~~Daku ada kerna dikau pn ada~~ FOLLOW ME

SELAMAT HARI RAYA

Posted 4:48 AM by EJA in

Alhamdulillah ke hadrat allah s.w.t sebulan telah kita menjalankan ibadah Ramadhan Al-mubarrak dan semua umat islam telah menyambut hari raya aidifitri..bersyukur kehadrat allah kerana dipanjangkan umur kita, harap2 kita akan dapat menyambut lg bulan ramadhan akan datang..raya tahun ni eja dapat berkumpul bersama-sama keluarga.abang dan kakak pn tahun ni beraya di rumah emak eja,em nampaknya raya tahun depan sunyilah umah emak eja sbb abg beraya di tempat mertua. raya kedua baru ke rumah eja.biasa lah dah berumah tangga sudah menjadi kelaziman.raya tahun ni keluarga eja menyambutnya dengan sederhana..beli mana yang perlu je,tukar mana yang patut..hehe dan yang paling mengembirakan eja,adalah eja menerima kad hari raya,umur dah hampir 21tahun eja baru menerima kad hari raya 2 keping..terima kasih byk2 kpd sahabat ke atas kad hari raya yang diberikan,terima kasih masih ingat kt eja. Dan eja mohon seribu kemaafan eja x sempat nak balas kad hari raya tu sbb pejabat pos dah x menerima kad hari raya utk dipostkan,sebab kesempitan masa..apa2 pn eja ingin memohon maaf zahir dan batin jika eja ada terkasar bahasa,menyakitkan hati atau kesilapan yang tak disedari kepada semua sahabat2 eja,disekolah,di politeknik,sahabat2 blogger eja dan semua yang mengenali diri ini..
SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI MAAF ZAHIR & BATIN

0 comment(s) to... “SELAMAT HARI RAYA”

0 comments: