I made this widget at MyFlashFetish.com.

~~Daku ada kerna dikau pn ada~~ FOLLOW ME

K.O.S.O.N.G

Posted 6:03 AM by EJA in
kini baru aku benar2 merasakan yang bukan mudah sebenarnya utk kita menjadi blogger tegar, kerana hanya orang yang mempunyai azam yang tinggi dan semangat yang kuat sahaja yg akan bertahan dalam karya penulisan  blog nya.. bagaimana dengan aku?? aku hanya lah insan biasa yang belum kuat utk mengupdate new entry yang menarik dan bagus setiap hari.

mungkin ada yang beranggapan aku seperti air hujan yang kadang kala turun membasahi bumi dan kadangkala tidak.aku sedar setakat mana kemampuan aku dalam berblog.Tidak aktif seperti dulu itulah fitrah alam, umpama air laut adakalanya pasang adakalanya surut.cuma aku masih gembira dan tersenyum dimana ada juga ahli blogger yang masih mengikuti perkembangan blog aku dan ternanti kemunculan new entry aku seperti dulu, mungkin aku sudah berusia didalam dunia blogger ni 2008-2012. hehe Insyallah jika dipanjangkan umur dan ditambah idea serta  ilmu pengetahuan aku akan update new entry, jika dulu blog la perkara pertama yg penting bila aku online, namun kini tidak lagi, ianya sekadar persinggahan tika diperlukan.namun aku tetap pembaca yang setia utk blog anda semua.

**selamat menyambut bulan ramadhan al-mubarak bulan depan..tak sabar nak tunggu..



5 comment(s) to... “K.O.S.O.N.G”

5 comments:

Ziema said...

Hai Eja,
Dah lama tak singgah. Ziema pun sama dah jarang update blog :(
Tak ada masa dah huuuuuu



Mindaberbisa said...

less but high quality. Quality not quantity.



EJA said...

ZIEMA: hai ziema..selamat menjadi tunangan orgnyer..hehe give me 5 sama lah kita ni..mcm cishhhmore kejap ada kejap tak ada..hehe



EJA said...

pencari Allah: that right.. suka ayat tu quality not quantity



Emas Putih said...

follow sini :)
http://kisahemasputih90.blogspot.com/