I made this widget at MyFlashFetish.com.

~~Daku ada kerna dikau pn ada~~ FOLLOW ME

AKADEMI AL - QURAN

Posted 12:38 AM by EJA in
AKADEMI AL-QURAN


AQ musim ke 5 akan muncul di kaca tv tidak lama lagi..x sabar rasanya nak tggu kemunculan peserta2 kali ni,rasa mcm dah lama sangat x dgr bacaan Al-Quran Nurkarim dari peserta AQ.kali ni pengacara lelaki bertukar wajah la plk..pengacara lelaki ditukar dulu ustaz zamri tapi kali ini adik ustaz zamri iaitu saudara Zafran plk yg mengajara kan program AQ bergandingan dgn sharifah khasif..

Tapi kagum dan terharu sgt2 tgk peserta kali ni muda2 yg masuk .masa uji bakat hari tu ada peserta berusia 13 tahun dan 12 tahun memang cukup membanggakan.aritu eja tgk masa ujibakat ada sorang budak ni dah la muda siap berbakat menyampaikan khutbah..terharu2…siapalah yang bakal juara AQ 5 dan mengikut jejak langkah AQ 1 abdul fahmi AQ 2 anuar dan juara yg lain ni kan? Samalah kita tggu dan lihat..insyallah harap sangat AQ ke 40 nanti anak eja dapat menjadi peserta nya..hehe klu la AQ sampai ke 40..hehe

2 comment(s) to... “AKADEMI AL - QURAN”

2 comments:

theagent911 said...

spatotnye akademik ke akademi?



eja said...

theagent911 : maaf salah taip terbubuh k kt belakang..hehe akademi (~_^)