I made this widget at MyFlashFetish.com.

~~Daku ada kerna dikau pn ada~~ FOLLOW ME

TAUBAT NASUHA

Posted 11:33 PM by EJA in


Tepat jam 1.30 a.m pada 22/10/2010..esh knp lah mata ni susah nya utk eja lelapkan..nak kata ada hutang solat alhamdulillah semua telah eja langsaikan solat 5 waktu kan wajib,apa yang x kena ni ye?? rindu pada mak dgn ayah kot maklumlah dah genap sebulan eja x blk kpg.cadangnya minggu ni nak blk kpg la sblm exam final rindu kt mak dgn ayah,yg penting nak pohon restu dari mereka..hehe

ek knp plk eja taip tajuk taubat nasuha tu?? haa sebenarnya kalau sahabat2 blogger eja perasan "keyword" itu lah yg selalu keluar dari mulut anda sekalian bila membuat sesuatu kesalahan dan melakukan apa yang allah s.w.t larang btl x statement eja ni??bkn sahabat2 blogger eja je rasa mcm tu kdg2 eja pn pnh mengalami situasi ni,maklumlah kita kan hanya hamba allah x pernah lari dari melakukan kesalahan dan kesilapan,kadang2 kita terlepas pandang yg kita dah melakukan maksiat,mengumpat,derhaka pada org tua,sakit kan hati kwn2..btl x.pastu kita akan ckp "ya allah taubat aku dah x buat lg,taubat nasuha.."ingat setiap yg keluar dari mulut kita itu merupakan doa.tp dlm kes ni kita dah berjanji dgn allah,samaada sahabt2 sedar atau tidak..

jgn sesekali menyebut perkataan "taubat..taubat nasuha dah x buat"jika anda sekadar menyebut perkataan taubat..wahh mudah nya nak sebut tp ingat taubat itu mst lah diiringi dengan solat taubat,berzikir,tidak mengulangai kesalahan tersebut.

0 comment(s) to... “TAUBAT NASUHA”

0 comments: